יום חמישי, 17 בספטמבר 2015

קציצות טונה

למרות שזה סותר את הערכים שלי אני נאלצת להכין גם דברים שקשה לי איתם.. אמנם טבעונית אבל חיה עם משפחה קרניבורית ובעל שנמצא בתזונת דפ"מ בריאותית ששם ממש אי אפשר בלי לאכול מין החי.

אז אני לא מכינה בשר אדום כי זה ממש קשה לי אבל לפעמים כשלא קונים מכינה דברים אחרים בעיקר מדגים.
את הקציצות האלה היתי מכינה בתקופה שלפני הטבעונות הרבה כי אצלנו אוהבים טונה, (חוץ מילדה אחת), והן קלילות.

את המתכון שיניתי על מנת לתאם לצורכי הדפ"מ.


מצרכים:
קופסת טונה ללא נוזלים (לא משנה שמן או מים)
בצל אחד קצוץ דק
חופן פטרוזיליה קצוצה דק
2 ביצים
שן שום (או שתיים למי שאוהב)
מלח
פלפל
2-3 כפות קמח שקדים
שמן זרעי ענבים או אחר .

נטגן במעט שמן את הבצל.
מערבבים את כל הרכיבים עם ביצה אחת בלבד.כולל הבצל שטיגנו מסונן משמן.
נשאיר ביצה אחת לסוף.
ניצור קציצות ונניח על צלחת או מגש.
יוצאות כ 6-8 קציצות, תלוי בגודל שתעשו.
לחמם שמן לטיגון
לערבב היטב את הביצה שנשארה בקערה.
כל קציצה לטבול בביצה שנשארה.
ולטגן עד להשחמה משני הכיוונים. על אש נמוכה -בינונית.

*טיפ לשדרוג:
כשממש בא לי לפנק, אני מכינה רוטב של דגים מרוקאים ומניחה את הקציצות להתבשל עם הרוטב כחצי שעה.
תנסו..

בתיאבון ותודה שהייתם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה